Hotel

Een vlot in- en uitcheck proces sluit aan bij de gastvrijheid die u wilt bieden aan uw gasten. Een prettig verblijf in uw hotel staat immers voorop.


Een prettig verblijf gewenst

Betalen met een betaal-, spaar- of klantenkaart naar keuze, is een belangrijk onderdeel van een zorgeloze betaalervaring. De behoeften van uw gasten vragen om steeds complexere betaaloplossingen. Wij nemen deze behoeften serieus en zoeken voor u een geïntegreerde betaaloplossing op maat. Zo kunt u uw tijd en aandacht volledig besteden aan uw gasten.

Advies en service

Uw onderneming slaapt nooit. Bij ons kunt u rekenen op service op locatie, 24 uur per dag en 7 dagen per week. Daarnaast kunt u ook voor overige vragen altijd bij ons terecht. Wij adviseren u graag, zoals over de inzet van en transactieverwerking rond loyaliteits- of spaarprogramma’s. 

Meer informatie over onze hotelbetaaloplossing vindt u in onze product leaflet: CCV Hotelbetaaloplossing

Wilt u graag in gesprek met één van onze collega’s die goed thuis is in uw branche? Neem dan contact op met onze afdeling Sales Support via 088 228 9619 of SalesSupport@nl.ccv.eu.

Cases

CCV en Hampshire werken samen aan hotelbetaalsysteem

PDF-pictogramNieuw betaalsysteem voor Hampshire Hospitality

Dagelijks gebruiken honderden hotelgasten van Hampshire Hospitality hun creditcard – om te reserveren, om borg te staan, om te betalen. Gevoelige processen die geheel veilig moeten verlopen. Dat geldt ook voor de pinbetalingen...