Petrol

U wilt voorop lopen en tanken voor uw klant zo eenvoudig mogelijk maken. U biedt klanten een prettige betaalervaring. Zo kiezen zij de volgende keer weer voor u.


Servicegericht tanken

Betalen met een betaal-, spaar-, tank- of klantenkaart naar keuze, is een belangrijk onderdeel van een zorgeloze betaalervaring. De behoeften van uw klanten vragen om steeds complexere betaaloplossingen. Bij een bemande - of onbemande pomp, de betaling moet snel en soepel verlopen. Ook in uw shop of carwash. Wij nemen uw behoeften serieus. Zo kunt u uw tijd en aandacht volledig besteden aan uw klanten.

Petrolkaarten en advies

Bij ons kunt u rekenen op een diversiteit aan mobiele, vaste en geïntegreerde betaaloplossingen. Wij verzorgen de installatie op locatie en het onderhoud van uw betaaloplossing. Bovendien kunt u de volledige afhandeling van uw transacties aan ons uitbesteden. Via onze uitgebreide rapportages en monitoring tools heeft u altijd inzicht in uw betalingsverkeer. Heeft u behoefte aan een eigen petrolkaart? Wij verzorgen dit voor u. Daarnaast adviseren wij u ook bij andere vragen over de inzet van en transactieverwerking rond loyaliteits- of spaarprogramma’s. Zo kunnen uw klanten altijd rekenen op uw uitgebreide serviceverlening.

Wilt u graag in gesprek met één van onze collega’s die goed thuis is in uw branche? Neem dan contact op met onze afdeling Sales Support via 088 228 9619 of SalesSupport@nl.ccv.eu.

Scheidt & Bachmann PDF-pictogram CCV helpt Scheidt & Bachmann met tankbetaalsysteem

Tanken moet iedere chauffeur. Prettig is dan als het hele proces van tanken en betalen soepel verloopt, zodat je snel weer verder kunt. Daarom wilde Van Meensel zijn tankstation vernieuwen en schakelde Scheidt & Bachmann daarbij in. CCV verzorgde de betaaloplossing...