Nieuwsoverzicht

Vrouw verwelkomt klant in winkel
CCV nieuws

Hoe leuk ze ook zijn, de feestdagen zijn voor uw klanten best hectisch. Met een goed retourbeleid en een vriendelijke service maakt u het uw klanten een stuk makkelijker. Plus: u verhoogt uw omzet. Want consumenten kiezen sneller voor een aankoop als retourneren eenvoudig is.
Lees verder: meer omzet met een goed retourbeleid

Vrouw bekijkt social media op haar laptop
CCV nieuws

Uw extra inzet voor een goed doel, een zorgvuldig opgemaakte Sint-etalage, de spanning rond het maken van het feestdagenmenu: stuk voor stuk hartverwarmende verhalen. En waard om te delen. Doet u dat via social media, dan versterkt u de band met uw klanten. Lees hoe u tijdens de feestdagen social media kunt inzetten.

CCV nieuws

Met contactloos betalen maakt u betalen sneller en makkelijker. Een uitkomst – zeker tijdens de feestdagen, waarin een grote stroom aan mensen veel kleine aankopen doet. Zoals schoen- en boomcadeautjes. Of een glas glühwein tussen het shoppen door. Lees hoe u met contactloos betalen de feestvreugde verhoogt.

CCV nieuws

Zaterdag 7 oktober a.s. zullen we vanaf 22.00 uur werkzaamheden aan onze telefonie-omgeving uitvoeren. We verwachten dat de werkzaamheden zondag 8 oktober rond 08.30 uur afgerond zullen zijn.

Gedurende werkzaamheden kan het voorkomen dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan u van ons gewend bent.

UPDATE: de werkzaamheden zijn succesvol verlopen. Dank voor uw begrip.

Pinnen met QR code
CCV nieuws

De nieuwste betaalautomaten van CCV zijn er al klaar voor! Mobiel betalen wint aan populariteit. Consumenten shoppen én betalen steeds meer op hun smartphone. Onderling rekenen ze af met een app als Tikkie. En die gewenning aan betalen via de smartphone heeft ook invloed op het betaalgedrag in de winkel. Diverse betaaldienstproviders ontwikkelen nu daarom betaalapps die werken met een QR-code. Met een betaalautomaat van CCV bent u daar op voorbereid.

Instant Payment  - neue Revolution?
CCV nieuws

Het betaalproces vormt vanzelfsprekend een belangrijk onderdeel in retail en moet eigenlijk zo eenvoudig mogelijk, bijna seamless, verlopen. In deze Ronde Tafel Sessie staat de paymentsector centraal. We bespreken de huidige mogelijkheden, de ‘do’s and dont’s’ en blikken vooruit. De experts aan tafel komen tot de verrassende conclusie dat er de laatste jaren eigenlijk niet zo gek veel is veranderd in de paymentsector. De komende vijf jaar daarentegen wordt het veel spannender. Staan we aan de vooravond van een revolutie?

CCV Exchange 2017
CCV nieuws

Collectanten wekken sympathie, zijn vaak buurtgenoten. Maar zelfs voor hen wordt collecteren steeds lastiger, nu mensen nauwelijks meer cash in huis hebben. En daardoor lopen goede doelen inkomsten mis. CCV en partner Easycollect Services (ECS) uit Zoetermeer ontwikkelden de oplossing: contactloos betalen bij de collectant. Paul Kerkhof, Business Development Manager bij CCV: ‘Geven voelt goed. Dat gevoel moet blijven, ook zonder cash.’

CCV Exchange 2017 in Chassé Theater Breda
CCV nieuws

Op 7 September vond de eerste Benelux editie plaats van CCV Exchange in het Chassé Theater in Breda. Een inspirerende dag waarbij zo’n 300 partners en klanten van CCV uit met name de Benelux nadachten over de vraag hoe we de customer journey van de consument kunnen verbeteren. Het thema was ‘Thuis in de toekomst’.