Nieuwsoverzicht

Omnichannel shopping
CCV nieuws

Ken je ze nog? De mensen die uitsluitend in fysieke winkels een keuze maken en daar cash voor betalen? Deze groep krimpt snel. Razendsnel. Nieuwe technologie en communicatiemogelijkheden hebben het klantgedrag voor altijd veranderd. Een nieuwe generatie van klanten – de ‘nieuwe consument’ – kiest nu nog vooral voor ‘multichannel shoppen’. In de nabije toekomst steeds meer voor ‘omnichannel’. We laten je graag kennismaken met deze nieuwe consument.

Salespoint Festivak
CCV nieuws

CCV is op 15 en 16 november aanwezig op Festivak 2017 in de Jaarbeurs in Utrecht. Festivak is de vakbeurs voor de organisatie van festivals en (grootschalige-) evenementen. Aanwezig zijn tijdens Festivak 2017 is een must als je werkzaam bent binnen de evenementenbranche. Ontdek de mogelijkheden van CCV SalesPoint CCV levert (betaal)oplossingen voor evenementenlocaties, evenementen en festivals zoals de Amsterdam ArenA, Rock Village (Werchter) en Best Kept Secret.

Vrouw verwelkomt klant in winkel
CCV nieuws

Hoe leuk ze ook zijn, de feestdagen zijn voor uw klanten best hectisch. Met een goed retourbeleid en een vriendelijke service maakt u het uw klanten een stuk makkelijker. Plus: u verhoogt uw omzet. Want consumenten kiezen sneller voor een aankoop als retourneren eenvoudig is.
Lees verder: meer omzet met een goed retourbeleid

Bakker in winkel
CCV nieuws

Met contactloos betalen maakt u betalen sneller en makkelijker. Een uitkomst – zeker tijdens de feestdagen, waarin een grote stroom aan mensen veel kleine aankopen doet. Zoals schoen- en boomcadeautjes. Of een glas glühwein tussen het shoppen door. Lees hoe u met contactloos betalen de feestvreugde verhoogt.

CCV nieuws

Zaterdag 7 oktober a.s. zullen we vanaf 22.00 uur werkzaamheden aan onze telefonie-omgeving uitvoeren. We verwachten dat de werkzaamheden zondag 8 oktober rond 08.30 uur afgerond zullen zijn.

Pinnen met QR code
CCV nieuws

De nieuwste betaalautomaten van CCV zijn er al klaar voor! Mobiel betalen wint aan populariteit. Consumenten shoppen én betalen steeds meer op hun smartphone. Onderling rekenen ze af met een app als Tikkie. En die gewenning aan betalen via de smartphone heeft ook invloed op het betaalgedrag in de winkel. Diverse betaaldienstproviders ontwikkelen nu daarom betaalapps die werken met een QR-code. Met een betaalautomaat van CCV bent u daar op voorbereid.