Nieuwsoverzicht

CCV nieuws

De retailbeleving van de toekomst staat vol met termen als ‘customer journey’, ‘beacons’ en ‘omnichannel shopping’. Complexe termen voor met name de kleine retailer, terwijl ook hij het veranderende gedrag van zijn klanten en de gevolgen daarvan ziet. De klant anno nu oriënteert, vergelijkt en koopt via diverse kanalen en de ondernemer verliest al snel zijn ‘grip’ op de klant wanneer die van kanaal wisselt.

CCV nieuws

“Veel ondernemers in het MKB zijn op individuele basis een te klein ecosysteem om relevante data te verzamelen”, dat stelt Karel-Lodewyck Lefere van CCV. “Wij willen deze ondernemers ondersteunen door samenwerking te stimuleren.”

Volgens Lefere is de kracht van het collectief daarin doorslaggevend. “Door de MKB’ers binnen een collectief te laten optreden stijgt hun relevantie voor de consument exponentieel, waardoor ze beter in staat zijn om essentiële klantdata te verzamelen en hiermee de customer journey te optimaliseren.”

CCV in de MKB branche
CCV nieuws

De (binnen)stad barst van de data, maar deze blijven opmerkelijk genoeg nog veelal ongebruikt door steden. Opmerkelijk omdat juist die data een bijdrage kunnen leveren aan het vitaliseren van de dynamiek in onze (binnen)steden. Bijvoorbeeld via een beter afgestemd aanbod van belevingen op het gebied van shoppen, horeca en cultuur. De expertgroep Shopping (Promotion) Platform van onderzoeksplatform ShoppingTomorrow is de uitdaging aangegaan om het gebruik van data in de binnenstad meer handen en voeten te geven.

CCV betaaloplossing voor de beauty en health
CCV nieuws

CCV is van 25 tot en met 27 maart aanwezig op de jubileumeditie van Beauty Trade special in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoek leerzame lezingen en presentaties, ontdek verrassende nieuwe merken uit de beautybranche en kom natuurlijk even langs op de stand van CCV. U vindt ons in Hal 2 op stand 2.C.065. Tijdens Beauty Trade special helpen wij u bij het vinden van een passende (betaal)oplossing voor in uw zaak.

Shopping
CCV nieuws

Wie denkt aan het shoppen in de winkelstraat, denkt vooral aan gezelligheid en een dagje uit. Dit blijkt echter niet de belangrijkste reden voor consumenten om een fysieke winkel te verkiezen boven de webshop. Opvallend genoeg vinden Nederlandse consumenten vooral praktische voordelen als snelle levering en zekerheid belangrijke overwegingen om te shoppen in de fysieke winkel.

Nienke Versluis tijdens opening van haar cupcakewinkel
CCV nieuws

CCV is uw partner in business voor zowel uw fysieke winkel als online winkel. Veel ondernemers combineren inmiddels een online en offline zaak. Wij brengen deze klanten graag in beeld, groot of klein, bekend of onbekend. Lees vandaag het verhaal van Nienke Versluis, 23 jaar en eigenaresse van Nienke’s.

CCV en Le Credit Sportif maken contactloos betalen mogelijk
Nieuws van onze partners

Het aantal contactloze betalingen is in 2016 bijna vervijfvoudigd ten opzichte van 2015. In totaal is het aantal contactloze betalingen in 2016 uitgekomen op 630 miljoen. Afgelopen december was 23,5 procent van alle pinbetalingen contactloos. Bij twee derde van alle betaalautomaten in Nederland kunt u inmiddels contactloos betalen.

Big Retail 2017 in New York City
CCV nieuws

Big Retail in New York is al 106 jaar een van de grootste retail- en technologie beurzen ter wereld. Van 15 tot en met 17 januari 2017 was het weer zo ver. 500 exposanten en ruim 35.000 bezoekers trokken naar het Jacob K. Javits Convention Center in New York. Een van de 35.000 bezoekers was Paul Kerkhof, Business Development Manager bij CCV. Bekijk zijn vlog en krijg een impressie van dag 1 van Big Retail 2017.