Alle tijd voor het beste kaasadvies

CCV nieuws
Arjan Wissing van 't Zuivelhoekje

Maak kennis met de beste kaaswinkel van Nederland: ’t Zuivelhoekje! Zij zijn dit jaar de terechte winnaar van het Gouden Kaasmes, vinden jury en klanten. ‘In de winkel voelt het als een warm bad,’ schrijft de pers.

CCV is trots dat wij een steentje bij kunnen dragen aan hun succes. Lees het verhaal van Arjan Wissing van 't Zuivelhoekje hier.

Arjan Wissing is de tweede generatie in dit familiebedrijf. Een paar decennia terug openden zijn ouders hun eerste kaaswinkel net over de grens, in Duitsland. Na een aantal jaar besloot Arjan in de zaak te stappen. Ze verhuisden de onderneming naar Nederland: 20 jaar geleden openden ze de eerste vestiging in Elst. Daarna ging het snel: Arnhem en Wageningen volgden. Inmiddels helpt ook de derde generatie – Arjans dochter – op zaterdagen en in vakanties mee.

Alles proeven

Bijzonder aan ’t Zuivelhoekje is de nadruk op ervaren en proeven. De medewerkers staan in de winkel, naast de klanten. Ze laten de klanten uitgebreid proberen en adviseren over bijpassende wijnen of smakelijke combinaties. Pas bij het afrekenen lopen ze samen naar de balie, achterin de winkel. Al hoeft zelfs dat niet eens; ‘t Zuivelhoekje werkt namelijk met mobiele betaalautomaten. Driekwart van hun klanten kiest sowieso voor pinnen, vertelt Arjan.

Contactloos betalen bij 't ZuivelhoekjeEn sinds de introductie van het contactloos betalen – ze waren er direct vanaf de introductie in 2014 bij – zijn er nauwelijks wachtrijen meer. Het hele aankoopproces is hierdoor heel laagdrempelig geworden. ‘Contactloos betalen scheelt gewoon veel tijd,’ vertelt Arjan. ‘Ten eerste omdat het betalen zelf sneller gaat. Ten tweede omdat er minder gedoe is. Denk aan vergeten pincodes of pasjes die in de betaalautomaat achtergelaten worden.’ Storingen komen bovendien vrijwel niet voor, voegt hij daar nog aan toe.

Kwaliteit

Of hij van plan is nog meer vestigingen te openen? ‘Nee,’ antwoordt Arjan. ‘Dan kunnen wij het niet meer zelf behappen. We vinden vakkennis, de kwaliteit van ons assortiment en de benadering van onze klanten heel belangrijk. Daarom staan mijn vader en ik, samen met onze echtgenotes, nog altijd wekelijks een dag in al onze vestigingen.’

Advies als sterk punt

‘Dat betalen nu zo prettig snel gaat, betekent dat we veel meer tijd en rust hebben om onze klanten goed te adviseren. Onze vakkennis en aandacht is een belangrijke reden – naast ons ruime assortiment aan zelf-geïmporteerde kazen –dat wij al jaren genomineerd zijn voor de beste kaaswinkel.’ En vanwaar dit jaar de winst voor de winkel in Wageningen? ‘Omdat we daar zijn verhuisd naar een nieuw pand, waar ons idee over kwaliteit en aandacht voor onze klanten veel beter tot zijn recht komt. Dat zie je ook terug in het juryrapport: de moderne winkelindeling gaf dit jaar echt de doorslag.’

Naar buiten

Is het mooi weer, dan staan ze ook wel eens buiten met een deel van het assortiment. Omdat ze meerdere mobiele betaalautomaten hebben kunnen ze er makkelijk één mee naar buiten nemen. Dankzij de wifi-verbinding is dat geen probleem. Ja, besluit Arjan, ze zijn heel tevreden over CCV.

Contactloos betalen bij 't Zuivelhoekje

Accepteer de Social Media cookies op deze website om te kunnen delen. Deel dit bericht