CCV Exchange 2017: een dag vol inspiratie!

CCV nieuws
CCV Exchange 2017 in Chassé Theater Breda

Op 7 September vond de eerste Benelux editie plaats van CCV Exchange in het Chassé Theater in Breda. Een inspirerende dag waarbij zo’n 300 partners en klanten van CCV uit met name de Benelux nadachten over de vraag hoe we de customer journey van de consument kunnen verbeteren. Het thema was ‘Thuis in de toekomst’.

 

De beleving van de consument

Vanuit verschillende invalshoeken gingen sprekers en gasten in op de vraag hoe we de beleving van de consument kunnen verbeteren. Hierbij kwam ook de rol van betalen aan de orde. Zo vertelden vertegenwoordigers van CCV hoe zij in samenspraak met partners bezig zijn om oplossingen te ontwikkelen die het betaalproces nog gemakkelijker laten verlopen.

CCV Exchange 2017 in Chassé Theater Breda

CCV Exchange 2017 in Chassé Theater Breda

Afgaand op de vele enthousiaste reacties van de gasten kan CCV Exchange als zeer geslaagd worden beschouwd! Enkele mooie quotes van onze partners en sprekers:

Siard Hovenkamp - Manager Parking Projects, Assets & IT Schiphol Parking: “Een inspirerende dag, met leuke contacten en nieuwe ideeën waar we onze klanten mee verder kunnen helpen hun reis te veraangenamen.”

Serge Smets - BU Manager WPS: "Concept was wat mij betreft een schot in de roos, alsook de locatie en alle debatten en sessies. Ik ben er ook van overtuigd dat ik niet de enige ben die er zo over denkt."

Jochem Somers - Manager Technical Operations Q-Park Nederland: "Een sterk programma met een mooie balans tussen het vandaag en de nabije toekomst en dat alles gepositioneerd rondom de gebruiker van diensten en services van CCV en haar partners."

Rik Vera - Extreme Customer Centricity Evangelist en een van de sprekers op CCV Exchange 2017: "Dit was by far het fijnste en best georganiseerde event ever. Ik ben trots en ook blij dat ik er bij mocht zijn. Hopelijk tot binnenkort"

Bent u een klant of partner van CCV en wilt u met ons van gedachten wisselen hoe we gezamenlijk tot oplossingen kunnen komen die de customer journey verbeteren? Neem dan contact op met uw accountmanager of via info@nl.ccv.eu. Wij gaan graag met u het gesprek aan.

Accepteer de Social Media cookies op deze website om te kunnen delen. Deel dit bericht