Extra kaarten beschikbaar: hét kennisevent voor online ondernemers!

CCV nieuws
De Grolsch Veste in Enschede

Kom op 21 juni ook naar De Grolsch Veste in Enschede!

De vierde editie van de Inspiration Day van CCV Shop komt steeds dichterbij. Geen traditionele beursvloer maar een inspirerend programma met diverse sessies van e-commerce experts en best practices van ervaren webwinkeliers. Kortom, een dag die volledig in het teken staat van de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce.

Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn webshop?Nu inschrijven >>

Mis het niet: hét kennisevent voor online ondernemers!

E-commerce experts aan het woord

Tjeerd Visser - Business Development Manager bij Dopper

Tjeerd Visser - Business Development Manager bij Dopper

Tjeerd trapt de middag af met een inspirerende presentatie over Dopper en de missie van het bedrijf. De welbekende duurzame waterfles is een goed voorbeeld van een uniek en duurzaam productidee dat erg succesvol is geworden. Hoe heeft Dopper zich als lifestyleproduct gepositioneerd? En op welke manieren heeft Dopper naamsbekendheid gecreëerd?

Lucas Ten Zijthof – Creatief Strateeg Rajiv van Wijk – Commercieel Directeur

Lucas Ten Zijthof – Creatief Strateeg en Rajiv van Wijk – Commercieel Directeur bij Vazquez

Wat is de identiteit van jouw merk? En hoe straal je naar de buitenwereld uit wie je wilt zijn? Lucas en Rajiv vertellen je alles omtrent identiteit en imago en de stap naar online marketing. Welke middelen heb je nodig om het resultaat te behalen waar jij naar streeft? Hoe meet je wat het heeft opgeleverd en op welke manier speel je hier weer op in om het uiteindelijke doel te behalen?

Jelmer Pepping - Accountmanager Lars Degen - Online Marketeer

Jelmer Pepping - Accountmanager bij Datatrics en Lars Degen - Online Marketeer bij Groepenkastbestellen.nl

Groepenkastbestellen.nl zorgt er met behulp van het Datatrics platform voor dat ze voor iedere bezoeker op ieder moment in de customer journey relevant zijn. Dit doen ze door hun website, e-mail marketing en advertenties te personaliseren. Op basis van algoritmes beleeft iedere klant een customer journey die bij hem of haar aansluit. Wat is hiervan de meerwaarde? En de omzetstijging iedere maand?

Mariska van de Wiel - van den Berg - Business Consultant (ZEO) Evelien Lauwers – Marketing en E-commerce Manager (La Ligna)

Mariska van de Wiel - Business Consultant bij ZEO en Evelien Lauwers – Marketing en E-commerce Manager bij La Ligna

La Ligna is een Nederlands dames modemerk dat bestaat sinds 1984, met 40 winkels in Nederland en een webshop. Afgelopen jaar groeide de online sales met 87%. Dit door een full customer journey aanpak die de kloof tussen on- en offline verkleinde. In deze sessie laten Mariska en Evelien zien hoe deze resultaten zijn gerealiseerd. Key take-aways? Do’s and don’ts in omnichannel marketing!

Rik Murray – Strategic Platform Manager

Rik Murray – Strategic Platform Manager bij Bol.com

Al 18 jaar is bol.com een van de grootste spelers in het Nederlandse en Belgische e-commerce landschap. Maar hoe zorg je ervoor dat je kunt blijven voldoen aan de stijgende verwachtingen en behoeftes van de consument? Rik Murray vertelt over hoe je succesvol wordt (en blijft) in een constant innoverend landschap en hoe bol.com het succes onder meer te danken heeft aan de samenwerking met ruim 18.000 gespecialiseerde ondernemers.

Jesse van den Berg – Oprichter en eigenaar (Webwinkel-deals) Gert-Jan Ensink – Webshop Consultant (CCV Shop)

Jesse van den Berg – Oprichter en eigenaar van Webwinkel-deals en Gert-Jan Ensink – Webshop Consultant bij CCV Shop

Jesse runt 10 succesvolle webshops onder de ‘paraplu’ Webwinkel-deals waaronder Care Plus en Thuisvaccinatie. Hij verkoopt uitsluitend nicheproducten, maar waarom? Gert-Jan gaat in deze sessie het gesprek aan met Jesse. Wat is zijn strategie? Hoe houdt hij zoveel webshops draaiende? Welke adviezen kan hij geven over crossborder verkoop? Heb je zelf een vraag? In deze interactieve sessie is hier alle ruimte voor.

Bas Dokter – Managing Director

Bas Dokter – Managing Director bij TradeTracker

TradeTracker lanceerde in mei 2017 de revolutie binnen Affiliate Marketing: Real Attribution, waarmee adverteerders de volledige controle krijgen over hun campagnes. Hoe werkt het, wat zijn de resultaten en hoe kun je het optimaal inzetten voor jouw webshop? In deze sessie vertelt Bas over de veranderende rol van affiliate marketing in de gehele customer journey.

 

Nu inschrijven >>

Accepteer de Social Media cookies op deze website om te kunnen delen. Deel dit bericht