Uw vraag beantwoord: Facturen

CCV nieuws
Uw vraag beantwoord

Elke nieuwsbrief beantwoordt een medewerker van ons Service Center uw vraag. Heeft u een vraag die u in onze nieuwsbrief beantwoord wilt zien? Vul dan ons contactformulier onderaan deze pagina in. Dit keer geeft Jules antwoord op de vraag:

Waarom ontvang ik een factuur voor een All-in Servicecontract en wat houdt dit in?

Wanneer u een Servicecontract heeft afgesloten bij CCV dan ontvangt u daar binnenkort uw jaarlijkse factuur voor. Deze ontvangt u per post of per e-mail. Er zijn verschillende soorten Servicecontracten die u kunt afnemen bij CCV, dit is afhankelijk van de betaalautomaat en het gewenste serviceniveau. Met een Servicecontract ontvangt u alle benodigde software-updates voor uw betaalautomaat, staat onze serviceafdeling 24/7 voor u klaar en, indien nodig, komt er een monteur langs om een storing of defect aan uw betaalautomaat te verhelpen.

Voorbeeld factuur

Hieronder vindt u een voorbeeld factuur met toelichting op alle onderdelen. Klik op de afbeelding om deze te vergroten. 

Voorbeeld factuur servicecontract

Rekeningnummer

Betaalt u door middel van een automatische incasso? Controleer dan uw rekeningnummer op de factuur.

Hoe kan ik mijn huidige Servicecontract of adresgegevens wijzigen?

Voor het wijzigen van uw Servicecontract of uw adresgegevens neemt u contact op met ons Service Center via 088 228 9849.

Kopie factuur

Mocht u een kopie van uw factuur willen, dan kunt u deze hier opvragen: https://www.ccv.nl/contactformulier-kopie-factuur.

Informatie

Voor meer informatie of vragen over uw factuur kunt u bellen naar ons Service Center (088 228 9849) of u kunt uw vraag stellen via onze Social Media kanalen.

Accepteer de Social Media cookies op deze website om te kunnen delen. Deel dit bericht

Uw vraag