Uw vraag beantwoord: Totalenrapport

CCV nieuws

Elke nieuwsbrief beantwoordt een medewerker van ons Service Center uw vraag. Heeft u een vraag die u in onze nieuwsbrief beantwoord wilt zien? Vul dan ons contactformulier onderaan deze pagina in. Dit keer geeft Tom antwoord op de vraag:

Het totalenrapport wordt niet uitgedraaid, wat nu?

U kent het misschien wel. Na een dag hard werken, zowel voor u als de betaalautomaat, moet de periode van de automaat worden gesloten om een totalenrapport uit te draaien.  Maar dan slaat het noodlot toe. De printrol is op, de automaat valt uit, er staat geen tekst op de bon of er is iets anders mis waardoor het gewenste totalenrapport niet wordt uitgedraaid.

Als er geen tekst op de bon staat kan het zijn dat de printrol er verkeerd in zit. Onze rollen zijn thermisch en kunnen maar op één kant geprint worden. Is dit niet het geval en staat het startscherm op ‘terminal gesloten’ of ‘terminal gedeactiveerd’, doe dan géén dagopening of dagsafsluiting. Een nieuwe periode opent, en wanneer deze meteen weer wordt gesloten zijn er geen totalen beschikbaar.

Wat moet u doen?

  • Open het menu (linkerpaarse toets of menutoets op display)
  • Kies voor manager menu
  • Voer het manager wachtwoord in (standaard ingesteld als 99999) en bevestig met <OK>
  • Kies voor rapporten
  • Kies voor terminal
  • Kies voor financieel
  • Kies de periode (deze zijn genummerd, de laatst afgesloten periode staat bovenaan)
  • Kies voor algemeen

Voila, het totalenrapport is uitgedraaid. Druk een aantal keer op de stoptoets om terug te keren naar het startscherm.

Het werkt niet, wat nu?

Dat kan natuurlijk voorkomen. Geen nood, de medewerkers van ons Service Center zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Wij helpen u graag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 088 228 9849.

Accepteer de Social Media cookies op deze website om te kunnen delen. Deel dit bericht

Uw vraag